Konkurenční strategie pro konkrétní podnik – Barbora Sedláčková, DiS.
Barbora Sedláčková, DiS.
Bakalářská práce
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Companys Competitive Strategy
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou konkurenční strategie. Cílem práce je provést analýzu podniku a jeho konkurence. Na základě analýzy a zkoumání bude vybrána konkurenční strategie a zpracován návrh na další rozvoj společnosti.Abstract:
Bachelor thesis is focused on competitive strategy. The object is to analyse the company and its competition. Based on the analysis and the study of the company is evaluated the strategy and created a proposal of possible future growth of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mabk5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Havířová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu