Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Tomáš Porupka
Bc. Tomáš Porupka
Master's thesis
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of enterpreneurial subject in the market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení využití prvků marketingového mixu firmou Scootland s.r.o. a návrh nového marketingového mixu k úspěšnosti firmy na trhu. Teoretická část využívá informací ze zdrojů odborné literatury a věnuje se situačním analýzám, metodě STP a jednotlivým prvkům marketingového mixu. V úvodu praktické části je nejprve představena firma Scootland s.r.o., následuje analýza vnějšího …moreAbstract:
The subject of this thesis is to evaluate the use of elements of the marketing mix by Scootland s.r.o. a proposal for a new marketing mix to the company's success in the market. The theoretical part uses information from sources of scientific literature and focuses on situational analysis, the method of STP and various elements of the marketing mix. In the introduction to the practical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/erx6e/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PORUPKA, Tomáš. \textit{Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/v22vu3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků