Bc. Tomáš Porupka

Master's thesis

Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu

Marketing mix work as presumption success of enterpreneurial subject in the market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení využití prvků marketingového mixu firmou Scootland s.r.o. a návrh nového marketingového mixu k úspěšnosti firmy na trhu. Teoretická část využívá informací ze zdrojů odborné literatury a věnuje se situačním analýzám, metodě STP a jednotlivým prvkům marketingového mixu. V úvodu praktické části je nejprve představena firma Scootland s.r.o., následuje analýza vnějšího …more
Abstract:
The subject of this thesis is to evaluate the use of elements of the marketing mix by Scootland s.r.o. a proposal for a new marketing mix to the company's success in the market. The theoretical part uses information from sources of scientific literature and focuses on situational analysis, the method of STP and various elements of the marketing mix. In the introduction to the practical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication