Bc. Tomáš Porupka

Diplomová práce

Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu

Marketing mix work as presumption success of enterpreneurial subject in the market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení využití prvků marketingového mixu firmou Scootland s.r.o. a návrh nového marketingového mixu k úspěšnosti firmy na trhu. Teoretická část využívá informací ze zdrojů odborné literatury a věnuje se situačním analýzám, metodě STP a jednotlivým prvkům marketingového mixu. V úvodu praktické části je nejprve představena firma Scootland s.r.o., následuje analýza vnějšího …více
Abstract:
The subject of this thesis is to evaluate the use of elements of the marketing mix by Scootland s.r.o. a proposal for a new marketing mix to the company's success in the market. The theoretical part uses information from sources of scientific literature and focuses on situational analysis, the method of STP and various elements of the marketing mix. In the introduction to the practical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace