Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Tomáš Porupka
Bc. Tomáš Porupka
Diplomová práce
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of enterpreneurial subject in the market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení využití prvků marketingového mixu firmou Scootland s.r.o. a návrh nového marketingového mixu k úspěšnosti firmy na trhu. Teoretická část využívá informací ze zdrojů odborné literatury a věnuje se situačním analýzám, metodě STP a jednotlivým prvkům marketingového mixu. V úvodu praktické části je nejprve představena firma Scootland s.r.o., následuje analýza vnějšího …víceAbstract:
The subject of this thesis is to evaluate the use of elements of the marketing mix by Scootland s.r.o. a proposal for a new marketing mix to the company's success in the market. The theoretical part uses information from sources of scientific literature and focuses on situational analysis, the method of STP and various elements of the marketing mix. In the introduction to the practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/erx6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků