Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu – Barbora Kotasová
Barbora Kotasová
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
Customer Satisfaction Measurement of Company on B2B Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy, která se pohybuje na B2B trhu. Jedná se o společnost vyrábějící výtahy a výtahové komponenty, která má 32 hlavních zákazníku. Cílem této práce je měřit spokojenost zákazníků s firmou samotnou a také s dílčími faktory. Druhým cílem je identifikovat oblasti rozvoje spolupráce mezi společností a jejími zákazníky.Abstract:
This diploma thesis concerns customer satisfaction measurement of company on B2B market. It is a company that produces lifts and lifts components and have about 32 main customers. The aim of this thesis is to measure customer satisfaction with company itself and then with partial factors. The second aim is to identify several fields of development of cooperation among company and its customers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/101902
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Kateřina Pokorná
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře
Barbora Březíková -
Problematika citové vazby a sexuální spokojenosti u žen v partnerském vztahu
Viktorie BÁŇOVÁ -
Hodnocení spokojenosti zástupců partnerských měst v rámci Dnů
Michal Kroupa -
Souvislost vášně k aktivitám a spokojenosti, konfliktu a chování v partnerských vztazích hráčů a hráček volejbalu v období vynořující se dospělosti
Klára Matuštíková -
Rozvoj spolupráce a mezilidských vztahů v uměleckém týmu
Zdeněk Šnejdar -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon