Barbora Kotasová

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu

Customer Satisfaction Measurement of Company on B2B Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy, která se pohybuje na B2B trhu. Jedná se o společnost vyrábějící výtahy a výtahové komponenty, která má 32 hlavních zákazníku. Cílem této práce je měřit spokojenost zákazníků s firmou samotnou a také s dílčími faktory. Druhým cílem je identifikovat oblasti rozvoje spolupráce mezi společností a jejími zákazníky.
Abstract:
This diploma thesis concerns customer satisfaction measurement of company on B2B market. It is a company that produces lifts and lifts components and have about 32 main customers. The aim of this thesis is to measure customer satisfaction with company itself and then with partial factors. The second aim is to identify several fields of development of cooperation among company and its customers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Markéta Zajarošová
  • Reader: Kateřina Pokorná

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava