Marketingová kampaň k naplnění prostor technologického parku TechTower – Tomáš Cholinský, MBA
Tomáš Cholinský, MBA
Bakalářská práce
Marketingová kampaň k naplnění prostor technologického parku TechTower
MARKETING CAMPAIGN TO FILL THE TECHTOWER TECHNOLOGY PARK
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou kampaň, jejímž cílem bylo naplnění prostor nově budovaného technologické centra TechTower. Tento projekt patří mezi historicky největší investiční akce města Plzně a do budoucna bude hrát klíčovou roli v rozvoji technicky orientované komunity, startupového a podnikatelského prostředí. Bakalářská práce se zabývá tvorbou a realizací marketingového plánu, …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on a marketing campaign aimed at filling the space of the newly built TechTower technology centre. This project is one of the largest investment projects ever undertaken by the city of Pilsen and will play a key role in the development of the tech-oriented community, startup and entrepreneurial environment in the future. The bachelor's thesis deals with the creation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaný technologický park pro komunální odpad v Madridu
Veronika Adamcová -
Vytvoření 3D modelu vybraných objektů Vědecko-technologického parku Ostrava, a.s. metodou průsekové fotogrammetrie
Róbert Trbušek -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Brand DNA
Jonáš JAGERČÍK -
Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management
Michaela KUŽELÍKOVÁ