Miroslava SMATANOVÁ

Bakalářská práce

Budování značky Indian Bar

Indian Bar brand building
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární zdroje z oblasti brandingu. V praktické části je představen a analyzován podnik, který je předmětem následného marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zjištění povědomí o podniku mezi konečnými zákazníky.
Abstract:
This theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. In a practical part, there is introduced and analyzed company, that is an object of a following marketing research proceeded by query sheet detection intent on uncovering awareness about company between final consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22347

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Sasínková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMATANOVÁ, Miroslava. Budování značky Indian Bar. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika