Miroslava SMATANOVÁ

Bachelor's thesis

Budování značky Indian Bar

Indian Bar brand building
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární zdroje z oblasti brandingu. V praktické části je představen a analyzován podnik, který je předmětem následného marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zjištění povědomí o podniku mezi konečnými zákazníky.
Abstract:
This theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. In a practical part, there is introduced and analyzed company, that is an object of a following marketing research proceeded by query sheet detection intent on uncovering awareness about company between final consumers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier: 22347

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SMATANOVÁ, Miroslava. Budování značky Indian Bar. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics