Lenka Válková

Bachelor's thesis

Proces autoevaluace mateřské školy z pohledu pedagogických pracovníků

-

The process of auto-evaluation in kindergarten from the teaching staff point of view
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na autoevaluaci v mateřské škole. Teoretická část z obecného hlediska vysvětluje a popisuje základní terminologii, popisuje fáze autoevaluace a její ukotvení ve vzdělávací politice. Objasňuje také výhody a úskalí autoevaluace. S autoevaluací úzce souvisí kvalita a efektivnost školy, proto se i na tuto oblast bakalářská práce zaměřuje. Cílem praktické části je popsat, jak …more
Abstract:
This thesis focuses on self-evaluation in the nursery school. The theoretical part explains and describes the basic terminology from the general perspective, describes a phase of self-evaluation and its anchorage in educational policy. It also explains the advantages and pitfalls of self-evaluation. The thesis also focuses on connection of self-evaluation and quality and effectiveness of the school …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 25. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Válková, Lenka. Proces autoevaluace mateřské školy z pohledu pedagogických pracovníků. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe