Analýza kvality služeb lyžřařké školy Sun Ski Ramzová – Bc. Tadeáš KUCHTÍČEK
Bc. Tadeáš KUCHTÍČEK
Master's thesis
Analýza kvality služeb lyžřařké školy Sun Ski Ramzová
Service quality analysis of ski school Sun Ski Ramzová
Abstract:
Magisterská práce se zabývá analýzou kvality služeb lyžařské školy Sun Ski Ramzová. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy jako sportovní produkt a služby, kvalita služeb, spokojenost zákazníka a popsány metody pro měření kvality služeb. V praktické části je na základě situační analýzy a dotazníkového šetření metodou SERVQUAL vypracována SWOT analýza, která vede k doporučení pro zvýšení spokojenosti …moreAbstract:
The master's thesis deals with the analysis of the quality of the Sun Ski Ramzová ski school. In the theoretical part are characterized terms such as sports product and services, quality of services, customer satisfaction and methods for measuring the quality of services. In the practical part, a SWOT analysis is elaborated on the basis of situational analysis and a questionnaire survey using the SERVQUAL …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUCHTÍČEK, Tadeáš. Analýza kvality služeb lyžřařké školy Sun Ski Ramzová. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán lyžařské školy
Kristýna Vanišová -
Analýza spokojenosti klientů s řízením a organizací lyžařské školy pro děti a mládež
Adéla Jurásková -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Aneta Teichmannová -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Krystian Gałuszka -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights