Mateřská škola podporující zdraví a její vliv na optimální vývoj dětí – Karin FODOROVÁ
Karin FODOROVÁ
Bachelor's thesis
Mateřská škola podporující zdraví a její vliv na optimální vývoj dětí
Healthy nursery school and its influence optimal on child
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zdravým životním stylem a výchovou ke zdraví uskutečňující se v mateřské škole podporující zdraví. Tou výchovou, která má smysl , je-li současně založena na praktikování všeho, co zdraví prospívá, a vyloučení toho, co mu škodí.Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je obsažen význam předškolního vzdělávání a charakteristika vzdělávání v mateřské škole …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with a healthy life style and upbringing to health, which is performed in the kindergarten supporting health. The education, which make a sense if it is based on everything good for health and elimination of all bad for health. The bachelor thesis is divided into the four chapters. In the first chapter there is included a meaning of pre-school upbringing to the healthy life …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2009
Zverejniť od: 7. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedúci: PhDr. Alice Strnadlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FODOROVÁ, Karin. Mateřská škola podporující zdraví a její vliv na optimální vývoj dětí. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Pohled pracovníků OSPOD na rodičovské kompetence v kontextu nejlepšího zájmu dítěte
Veronika Slováková -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Komunikační kompetence žáka s poruchou autistického spektra - se zaměřením na ABA terapii
Ludmila PAVLÍKOVÁ -
Názory rodičů ze sociálně znevýhodněného prostředí na rozvoj komunikačních kompetencí dítěte
Pavlína Klapušová -
Vliv sourozeneckých konstelací na sociálně-emoční kompetence u dětí ve věku 5-6 let
Aneta KRATOCHVÍLOVÁ -
Komunikace dětí s narušenou komunikační schopností na konci předškolního vzdělávání
Ivana Štelbacká -
Jazyková připravenost u dětí na konci předškolního období v porovnání s předškolním kurikulem
Tereza REHNOVÁ