Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu) – Mgr. Ivana BAJGAROVÁ
Mgr. Ivana BAJGAROVÁ
Bachelor's thesis
Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu)
Non-profit Advertising Broadcasted on Statutary Television
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sociální reklamou vysílanou ve veřejnoprávní televizi. V České republice je poskytovatelem veřejnoprávního televizního vysílání Česká televize. Bakalářská práce charakterizuje zásady vysílání nekomerční televizní reklamy na obrazovce České televize, analyzuje pozici sociální reklamy ve srovnání s komerční reklamou, popisuje významné veřejně prospěšné televizní kampaně …moreAbstract:
This bachelory work is aimed at non-profit advertising broadcasted on statutory television. In the Czech Republic, the statutory televisual broadcasting is provided by Česká televize. The bachelory work defines principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize, compares position of non-profit and commercial advertising and describes important public beneficial television …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier:
508
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAJGAROVÁ, Ivana. \textit{Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/v3sy5h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAJGAROVÁ, Ivana. Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
Věra Rohlíčková -
Vzdělávání pro udržitelnost a jeho rozvoj v českých knihovnách v souvislosti s celorepublikovou komunikační kampaní v letech 2021-2022
Barbora Procházková -
Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.
Barbora Doležalová -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat
Michal Pummer -
Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti)
Petra Feltlová