Bc. Klára Odstrčilová

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce

Analysis of communication campaign of the public collection Pomůžu Anežce
Anotace:
Internet a sociální sítě zásadně reformovaly podobu a možný dosah komunikačních kampaní, což usnadnilo tvorbu kampaní s dosahem statisíců lidí a změnilo možnosti veřejných sbírek. Diplomová práce se věnuje analýze komunikační kampaně sbírky Pomůžu Anežce. Práce je případovou studií, které se opírá o teoretická východiska marketingu, současně bere v potaz vnější aspekty ovlivňující úspěšnost komunikačních …více
Abstract:
Internet and social media reformed the structure and possible reach of communicational cam-paigns, facilitating creation of campaigns with reach of thousands of people and changing the possibilities of public collections. The thesis is devoted to analysis of communicational cam-paign of public collection Pomůžu Anežce. It is a case study which is leaning onto marketing theory, it considers external …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií