Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu) – Mgr. Ivana BAJGAROVÁ
Mgr. Ivana BAJGAROVÁ
Bakalářská práce
Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu)
Non-profit Advertising Broadcasted on Statutary Television
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sociální reklamou vysílanou ve veřejnoprávní televizi. V České republice je poskytovatelem veřejnoprávního televizního vysílání Česká televize. Bakalářská práce charakterizuje zásady vysílání nekomerční televizní reklamy na obrazovce České televize, analyzuje pozici sociální reklamy ve srovnání s komerční reklamou, popisuje významné veřejně prospěšné televizní kampaně …víceAbstract:
This bachelory work is aimed at non-profit advertising broadcasted on statutory television. In the Czech Republic, the statutory televisual broadcasting is provided by Česká televize. The bachelory work defines principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize, compares position of non-profit and commercial advertising and describes important public beneficial television …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJGAROVÁ, Ivana. Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
Věra Rohlíčková -
Vzdělávání pro udržitelnost a jeho rozvoj v českých knihovnách v souvislosti s celorepublikovou komunikační kampaní v letech 2021-2022
Barbora Procházková -
Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.
Barbora Doležalová -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat
Michal Pummer -
Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti)
Petra Feltlová