Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy – Bc. František Koutník
Bc. František Koutník
Master's thesis
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Marketing Strategy of Entry of a Company to New Markets
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku vstupu české strojírenské společnosti na nové zahraniční trhy. Cílem diplomové práce je provedení vnějších a vnitřních marketingových analýz mapující stávající situaci a na jejich základě návrh marketingové strategie vedoucí k úspěšnému vstupu firmy na čínský trh. Diplomová práce se v první části zabývá teoretickými východisky marketingové strategie, analýzám a specifickým …moreAbstract:
Master thesis solves issues of entering Czech engineering company to new foreign markets. The aim of master thesis is realization of external and internal marketing analyses mapping the current situation and based on that proposal of marketing strategy contributing to successful entry of company to Chinese market. Diploma thesis first deal with theoretical description of marketing strategy, analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k8d89/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Specifika turistických expedičních plaveb a postavení na trhu Poseidon Expeditions
Valeriia Fadeeva -
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Jan KŘÍHA