Bc. František Koutník

Master's thesis

Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy

Marketing Strategy of Entry of a Company to New Markets
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku vstupu české strojírenské společnosti na nové zahraniční trhy. Cílem diplomové práce je provedení vnějších a vnitřních marketingových analýz mapující stávající situaci a na jejich základě návrh marketingové strategie vedoucí k úspěšnému vstupu firmy na čínský trh. Diplomová práce se v první části zabývá teoretickými východisky marketingové strategie, analýzám a specifickým …more
Abstract:
Master thesis solves issues of entering Czech engineering company to new foreign markets. The aim of master thesis is realization of external and internal marketing analyses mapping the current situation and based on that proposal of marketing strategy contributing to successful entry of company to Chinese market. Diploma thesis first deal with theoretical description of marketing strategy, analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní