E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o. – Nikol MIKULIČOVÁ
Nikol MIKULIČOVÁ
Bachelor's thesis
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
E-marketing of the company BS vinařské potřeby s.r.o.
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám tématem e-marketingu ve vybrané firmě. Popisuji, jak v současné době e-marketing této firmy vypadá po provedení určitých změn v oblasti e-shopu a webových stránek, a také jaké jsou možné výhledy do budoucna. Zároveň pomocí dotazníkového šetření zjišťuji, jak změny provedené společností vnímají zákazníci. Pro porovnání, jestli se tyto dva pohledy na danou situaci shodují …moreAbstract:
In my bachelor thesis, I deal with the topic of e-marketing in a selected company. I describe how the e-marketing of this company looks at the moment after making certain changes in the area of the e-shop and website, as well as what are the possible prospects for the future. At the same time, using a questionnaire survey, I find out how the changes made by the company are perceived by customers. To …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKULIČOVÁ, Nikol. E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Projekt SEO kampaně vybraného e-shopu
Anna Vágnerová -
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Štěpán Frank -
Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz
Barbora Jarošová -
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Miroslava KOZÁKOVÁ -
E-marketing ve vybraných firmách
Lucie HESSOVÁ -
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Adriana Cecilia Tejada Rodriguez -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč -
Webový e-shop
Marek Dlouhý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses v4811h v4811h/2
20/4/2022
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/4/2022