Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí – Elizabeth Ungermanová
Elizabeth Ungermanová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí
Marketing communication in an international environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku v mezinárodním prostředí. Cílem této práce je zhodnotit současný stav komunikačního mixu vybraného podniku a navrhnout způsob komunikace směřované na zahraniční trhy. První část práce je věnována teorii a pojednává o významu marketingu a marketingové komunikace. Popisuje a porovnává jednotlivé nástroje komunikačního mixu s ohledem na využití …moreAbstract:
Marketing communication of a company in the international market This bachelor thesis deals with marketing communication of a company in an international environment. Target of this analysis is to evaluate the level of current communication mixture in selected company and propose some further development and strategy towards international markets. The first part describes available theory and further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ungermanová, Elizabeth. Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace Ostrava Beach Pro – zhodnocení a návrhy na vylepšení
Veronika Nováková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses v482np v482np/2
6/1/2022