Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin – Bc. Markéta PINCOVÁ
Bc. Markéta PINCOVÁ
Master's thesis
Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin
Buying Behaviour in the Field of the Internet Purchase of Food
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout postup pro vybraný internetový obchod s potravinami. Pro tuto práci byl vybrán internetový obchod s potravinami Plná taška, který působí v Jižních Čechách. Teoretická část se zabývá problematikou e-commerce a dále problematikou internetového prodeje potravin. Praktická část obsahuje analýzu nákupního chování v oblasti internetového nákupu …viacAbstract:
The aim of the thesis is to suggest measures for selected online grocery shop. For this thesis was chosen online grocery shop Plnátaška.cz, which acts in South Bohemia. The theoretical part includes issues of e-commerce and particularly online sales of food. The practical part contains analysis of buying behaviour in the field of the internet purchase of food. Analysis is based on the results of questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PINCOVÁ, Markéta. Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Monika Mrzenová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová
Názov
Vložil
Vložené
Práva