Adam Tóth

Bachelor's thesis

Uvedenie nového produktu na zahraničný trh

Uvedení nového produktu na zahraniční trh
Anotácia:
Cílem předložené bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii týkající se uvedení nového produktuna zahraniční trh pro potřeba obchodní společnosti Popcorn Slovakia, s. r. o. V teoretické části jsou vymezené pojmy a nástroje, které budou v praktické části využité pro analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, trhu, tržního potenciálu a prodejních kanálů. Výsledky těchto analýz spolu s …viac
Abstract:
The objective of this thesis is to create a marketing strategy of launching a new product onthe foreign market for company Popcorn Slovakia Ltd. Theoretical section of this thesisincludes definitions of key makreting terms and tools which served as a basis for analyticalsection. In the analytical section focus is made on analysis of internal and external factors, market and its potential and selling …viac
Abstract:
Cieľom predkladanej bakalárskej práce je navrhnúť marketingovú stratégiu uvádzania nového produktu na zahraničný trh pre potreby obchodnej spoločnosti Popcorn Slovakia, s. r. o. V teoretickej časti práce sú vymedzené pojmy a nástroje, ktoré budú v praktickej časti využité na analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia podniku, trhu, trhového potenciálu a predajných kanálov. Výsledky týchto analýz spolu …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
  • Oponent: Zdeněk Sojka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.