Uvedenie nového produktu na zahraničný trh – Adam Tóth
Adam Tóth
Bakalářská práce
Uvedenie nového produktu na zahraničný trh
Uvedení nového produktu na zahraniční trh
Anotace:
Cílem předložené bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii týkající se uvedení nového produktuna zahraniční trh pro potřeba obchodní společnosti Popcorn Slovakia, s. r. o. V teoretické části jsou vymezené pojmy a nástroje, které budou v praktické části využité pro analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, trhu, tržního potenciálu a prodejních kanálů. Výsledky těchto analýz spolu s …víceAbstract:
The objective of this thesis is to create a marketing strategy of launching a new product onthe foreign market for company Popcorn Slovakia Ltd. Theoretical section of this thesisincludes definitions of key makreting terms and tools which served as a basis for analyticalsection. In the analytical section focus is made on analysis of internal and external factors, market and its potential and selling …víceAbstract:
Cieľom predkladanej bakalárskej práce je navrhnúť marketingovú stratégiu uvádzania nového produktu na zahraničný trh pre potreby obchodnej spoločnosti Popcorn Slovakia, s. r. o. V teoretickej časti práce sú vymedzené pojmy a nástroje, ktoré budú v praktickej časti využité na analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia podniku, trhu, trhového potenciálu a predajných kanálov. Výsledky týchto analýz spolu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
- Oponent: Zdeněk Sojka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos