Bc. Kristýna Houbová

Diplomová práce

Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu

Marketing mix work in marketing oriented business enterprise
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení současného marketingového mixu a návrh nového mixu ve firmě Alfa Classic, a.s., která se zabývá výrobou a prodejem čistící chemie a úklidových prostředků. V teoretické části práce jsou objasněna teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, jako jsou jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy, metoda STP a jednotlivé nástroje marketingového …více
Abstract:
The subject of this thesis is to assess the current marketing mix and design a new marketing mix in the company Alfa Classic, Inc., engaged in the manufacture and sale of cleaning chemicals and cleaning instruments. In the theoretical part, theoretical basis for the creation of the marketing mix as individual methods used to handle the situation analysis, the method of STP and marketing mix instruments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní