Lucie Janíčková

Bachelor's thesis

Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z

Intercultural aspects of advertising - analysis of election spots in the presidential campaign with an emphasis on generation Z
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje interkulturním aspektům reklamy s důrazem na volební video spoty Petra Pavla, kandidáta v prezidentských volbách v České republice. Cílem práce je analyzovat, zda byla Pavlova kampaň prezentována primárně generaci Z prostřednictvím tří vybraných volebních video spotů. Práce se také zaměřuje na identifikaci klíčových témat komunikace, které rezonují s touto cílovou skupinou …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the intercultural aspects of advertising, emphasizing the electoral video spots of Petr Pavel, a candidate in the presidential elections in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyze whether Pavel's campaign was primarily presented to Generation Z through three selected electoral video spots. The work also aims to identify key communication themes that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jiří Smetana
  • Reader: František Zjevík, MSc. DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management

Theses on a related topic