Jiří Mika

Master's thesis

Budování image značky s využitím audiovize

The Role of Audio-Video in Brand Image Building

Abstract:
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Stále častěji se stává nedílnou součástí marketingových kampaní i globálních značek. Existuje však velmi málo informací a odborné literatury, která se product placementem zabývá. Proto je zpravidla používán spíše intuitivně. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Rozlišuje jeho různé …more
Abstract:
Product placement is a new phenomenon in marketing communication. It became an importatnt part of many marketing campaigns even of well known brands. There are only few theoretical sources and literature considering product placement. This work analyses product placement and its principles. It defines the product placement and differentiates many of its forms and ways how the brand can be embedded …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2007
  • Supervisor: Ivan Tomek
  • Reader: Petr Sládeček, Kateřina Fričová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické; b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a);
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form; b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof;

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Master programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.