Budování image značky s využitím audiovize – Jiří Mika
Jiří Mika
Master's thesis
Budování image značky s využitím audiovize
The Role of Audio-Video in Brand Image Building
Anotácia:
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Stále častěji se stává nedílnou součástí marketingových kampaní i globálních značek. Existuje však velmi málo informací a odborné literatury, která se product placementem zabývá. Proto je zpravidla používán spíše intuitivně. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Rozlišuje jeho různé …viacAbstract:
Product placement is a new phenomenon in marketing communication. It became an importatnt part of many marketing campaigns even of well known brands. There are only few theoretical sources and literature considering product placement. This work analyses product placement and its principles. It defines the product placement and differentiates many of its forms and ways how the brand can be embedded …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/3894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
- Vedúci: Ivan Tomek
- Oponent: Petr Sládeček, Kateřina Fričová
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické; b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a); In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form; b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof;
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakulta AMUMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.