Připravenost bank na přechod na digitální bankovnictví – David Šimek
David Šimek
Master's thesis
Připravenost bank na přechod na digitální bankovnictví
The readiness of banks for the transition to digital banking
Abstract:
Diplomová práce se zabývá připraveností bank na přechod na digitální bankovnictví. Jejím cílem je představit aktuální trendy, které ovlivňují vývoj retailového bankovnictví, definici digitálního bankovnictví. Následně na základě analýzy konkurentů bank, kvalitativního výzkumu se zákazníky, workshopu se zaměstnanci banky a analýzy života zákazníka navrhnout doporučení pro banky na rozvoj obchodního …moreAbstract:
The focus of this thesis is on the readiness of banks for the transition to digital banking. Its goal is to present current trends that influence development of retail banking, the definition of digital banking and design recommendations for banks for developing the business model based on the analysis of banks competitors, qualitative research with customers, workshop with bank employees and analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52505
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2016
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52505
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
FinTech v bankovnictví
Lev Kirilkin -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo