Připravenost bank na přechod na digitální bankovnictví – David Šimek
David Šimek
Diplomová práce
Připravenost bank na přechod na digitální bankovnictví
The readiness of banks for the transition to digital banking
Anotace:
Diplomová práce se zabývá připraveností bank na přechod na digitální bankovnictví. Jejím cílem je představit aktuální trendy, které ovlivňují vývoj retailového bankovnictví, definici digitálního bankovnictví. Následně na základě analýzy konkurentů bank, kvalitativního výzkumu se zákazníky, workshopu se zaměstnanci banky a analýzy života zákazníka navrhnout doporučení pro banky na rozvoj obchodního …víceAbstract:
The focus of this thesis is on the readiness of banks for the transition to digital banking. Its goal is to present current trends that influence development of retail banking, the definition of digital banking and design recommendations for banks for developing the business model based on the analysis of banks competitors, qualitative research with customers, workshop with bank employees and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52505
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
FinTech v bankovnictví
Lev Kirilkin -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo