Lenka Viceníková

Diplomová práce

Návrh strategie HR marketingu ve start-upu

Anotace:
Předmětem této diplomové práce je HR marketing, jeho uplatňování ve firmě XYZ anávrh možné strategie. Teoretická část je zaměřena na pojem HR marketingu, jeho oblasti,nástroje a definici strategie. Na základě poznatků z teoretické části je v části prakticképrovedena analýza stávajícího HR marketingu ve vybrané firmě. V návaznosti nazjištěné nedostatky je navrhnuta optimální strategie.
Abstract:
The main subject of this thesis is HR marketing, its application in the company XYZ anda proposal of a possible strategy. The focus of the theoretical part is the term HR marketing,its areas, tools, and a definition of a strategy. In the practical part an analysis ofthe current HR marketing strategy for a specific company is made. Following the identifieddeficiencies, an optimal strategy is proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/v534ld/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací