Návrh strategie HR marketingu ve start-upu – Lenka Viceníková
Lenka Viceníková
Diplomová práce
Návrh strategie HR marketingu ve start-upu
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je HR marketing, jeho uplatňování ve firmě XYZ anávrh možné strategie. Teoretická část je zaměřena na pojem HR marketingu, jeho oblasti,nástroje a definici strategie. Na základě poznatků z teoretické části je v části prakticképrovedena analýza stávajícího HR marketingu ve vybrané firmě. V návaznosti nazjištěné nedostatky je navrhnuta optimální strategie.Abstract:
The main subject of this thesis is HR marketing, its application in the company XYZ anda proposal of a possible strategy. The focus of the theoretical part is the term HR marketing,its areas, tools, and a definition of a strategy. In the practical part an analysis ofthe current HR marketing strategy for a specific company is made. Following the identifieddeficiencies, an optimal strategy is proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/v534ld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková