Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett – Bc. Václav Pavlečka
Bc. Václav Pavlečka
Master's thesis
Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett
Implementation of utility Marketing innovation Unit into international Marketing communication Agency Leo Burnett
Abstract:
Tato práce popisuje implementaci utility marketing inovační jednotky Farmhouse do prostředí mezinárodní komunikační agentury Leo Burnett od stádia ideového záměru, přes přehled trhu, nastavení interních procesů až po přípravu komunikační kampaně ke spuštění provozu inovač-ní jednotky. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu utility marketing, jeho zařazení k příbuzným pojmům v rámci teorie …moreAbstract:
This work describes the implementation of utility marketing innovation unit Farmhouse within international communication agency Leo Burnett from the early idea stage, thru research phase, setting internal processes and communication campaign for launching the innovation unit on Czech market. Theoretical part is focused on describing and explaining the term "utility marketing", it's rela-tionship with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLEČKA, Václav. \textit{Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/v56oq9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavlečka, Václav. Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza podpory inovací v start up firmách
Marek Švábenský -
Podpora inovací v start up firmách
Rostislav Tománek -
Podpora inovací v start up firmách
Monika Krapková -
Česká start-up scéna v evropském kontextu
Anel Omarova -
Marketing Concept in a Start-Up Company
Nijat Akbarov -
Business plán pro start-up a jeho vyhodnocení
Monika Hejlová -
Přístupy k realizaci start-up projektů v ČR orientovaných na cestovní ruch
Nela Všetečková -
Management start up firem v Jihomoravském kraji
Jan Kramář