Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett – Bc. Václav Pavlečka
Bc. Václav Pavlečka
Diplomová práce
Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett
Implementation of utility Marketing innovation Unit into international Marketing communication Agency Leo Burnett
Anotace:
Tato práce popisuje implementaci utility marketing inovační jednotky Farmhouse do prostředí mezinárodní komunikační agentury Leo Burnett od stádia ideového záměru, přes přehled trhu, nastavení interních procesů až po přípravu komunikační kampaně ke spuštění provozu inovač-ní jednotky. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu utility marketing, jeho zařazení k příbuzným pojmům v rámci teorie …víceAbstract:
This work describes the implementation of utility marketing innovation unit Farmhouse within international communication agency Leo Burnett from the early idea stage, thru research phase, setting internal processes and communication campaign for launching the innovation unit on Czech market. Theoretical part is focused on describing and explaining the term "utility marketing", it's rela-tionship with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLEČKA, Václav. \textit{Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/v56oq9/.
Jak správně citovat práci
Pavlečka, Václav. Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podpory inovací v start up firmách
Marek Švábenský -
Podpora inovací v start up firmách
Rostislav Tománek -
Podpora inovací v start up firmách
Monika Krapková -
Česká start-up scéna v evropském kontextu
Anel Omarova -
Business plán pro start-up a jeho vyhodnocení
Monika Hejlová -
Marketing Concept in a Start-Up Company
Nijat Akbarov -
Přístupy k realizaci start-up projektů v ČR orientovaných na cestovní ruch
Nela Všetečková -
Management start up firem v Jihomoravském kraji
Jan Kramář