Propagace hudebních festivalů v České republice – Bc. Krtilová Krtilová
Bc. Krtilová Krtilová
Bachelor's thesis
Propagace hudebních festivalů v České republice
Promotion of music festivals in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce na téma Propagace hudebních festivalů v České republice se zabývá marketingovým mixem hudebních festivalů. Práce nejprve obecně popisuje jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu či stručnou historie hudebních festivalů. Detailněji jsou pak charakterizovány marketingové a komunikačním mixy hudebních festivalů Beats for Love a Colours of Ostrava.Abstract:
The Bachelor thesis on The Promotion of Music Festivals in the Czech Republic deals with the marketing mix of music festivals. The thesis first describes in general terms the various components of the marketing and communication mix or a brieg histroy of music festivals. In more detail, they are characterized by the marketing a communication mixes of the Beats for Love and Colours of Ostrava music …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y0ihy/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační mix hudební skupiny
Veronika Krňávková -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Animace horolezecké kultury v ČR, se zaměřením na horolezecké a outdoorové festivaly
Adéla Dvořáková -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Návrh marketingového mixu multižánrového festivalu
Marek Riger -
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
Kristýna Šuráňová