Propagace hudebních festivalů v České republice – Bc. Krtilová Krtilová
Bc. Krtilová Krtilová
Bakalářská práce
Propagace hudebních festivalů v České republice
Promotion of music festivals in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce na téma Propagace hudebních festivalů v České republice se zabývá marketingovým mixem hudebních festivalů. Práce nejprve obecně popisuje jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu či stručnou historie hudebních festivalů. Detailněji jsou pak charakterizovány marketingové a komunikačním mixy hudebních festivalů Beats for Love a Colours of Ostrava.Abstract:
The Bachelor thesis on The Promotion of Music Festivals in the Czech Republic deals with the marketing mix of music festivals. The thesis first describes in general terms the various components of the marketing and communication mix or a brieg histroy of music festivals. In more detail, they are characterized by the marketing a communication mixes of the Beats for Love and Colours of Ostrava music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y0ihy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix hudební skupiny
Veronika Krňávková -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Animace horolezecké kultury v ČR, se zaměřením na horolezecké a outdoorové festivaly
Adéla Dvořáková -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Návrh marketingového mixu multižánrového festivalu
Marek Riger -
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
Kristýna Šuráňová