Analýza marketingového mixu vybrané společnosti – Zdeňka Stehlíková
Zdeňka Stehlíková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Nil Textile, která se specializuje na cirkulární textilní řešení v rámci B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of the company Nil Textile, specializing in circular textile solutions within the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the current state of the marketing mix and propose options fot its improvement. The theoretical part of the bachelor thesis deals with processing knowledce about marketing, the marketing mix and othe marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stehlíková, Zdeňka. Analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová