Zdeňka Stehlíková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Nil Textile, která se specializuje na cirkulární textilní řešení v rámci B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of the company Nil Textile, specializing in circular textile solutions within the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the current state of the marketing mix and propose options fot its improvement. The theoretical part of the bachelor thesis deals with processing knowledce about marketing, the marketing mix and othe marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stehlíková, Zdeňka. Analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku