Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa – Lenka TROJÁKOVÁ
Lenka TROJÁKOVÁ
Bakalářská práce
Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa
Destination's logos for the landscape marketing of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na destinační loga používaná na území západní Šumavy a Bavorského lesa. V teoretické části se vymezují tato vybraná území. Další součástí je rozbor některých ekonomických pojmů. Jedním z klíčových pojmů je krajinný marketing. Významným marketingovým nástrojem je branding, který buduje úspěšnou značku, pomocí níž se regiony odlišují a vytvářejí si svojí image. Důležitou …víceAbstract:
The presented bachelor's thesis is focused on destinations logos that are being used in the area of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region. The chosen areas are specified in the theoretical part. This part also deals with all important related economic terms such as landscape marketing. One of the significant marketing instruments is branding that builds successful brand. The brand helps the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jan Kopp, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TROJÁKOVÁ, Lenka. Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Ekonomická a regionální geografie
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
Žaneta Kubíčková