Markéta KRUMLOVÁ

Master's thesis

Využití pojmových map ve výuce na 1. stupni ZŠ

Utilization of conceptual maps in education at primary school
Abstract:
Efektivita vyučovacího procesu závisí na mnoha faktorech. Jedním takovým je i volba metod výuky, jež si prošly dlouhým historickým vývojem, a jež se měnily v závislosti na pojetí vyučovacího procesu v tom kterém období. S největší pravděpodobností tak vznikla také metoda pojmového mapování.Pro tuto diplomovou práci jsme si zvolili metodu pojmového mapování, která je prostředkem pro tvorbu pojmových …more
Abstract:
The effectiveness of a teaching process depends on many factors. One of these factors is the choice of teaching methods. Teaching methods have gone through a long, historical development and they have varied depending on the concept of the teaching process used in particular era. Most likely, the method of conceptual mapping has developed from the same process. For this thesis, the conceptual mapping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRUMLOVÁ, Markéta. Využití pojmových map ve výuce na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta