Bc. Nikola Vyskočilová

Bachelor's thesis

Práce s marketingovým mixem pro rozvoj podnikatelského subjektu na trhu

Marketing mix work as presumption success of the business enterprise in the market
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám malým kadeřnickým a kosmetickým salonem Giaccomo, které sídlí v Praze. V teoretické části se věnuji segmentaci trhu, kde popisuji jednotlivé složky marketingového mixu u služeb. V praktické části jednotlivé složky aplikuji pro vybraný podnik s návrhem na doporučené změny. Závěrem analyzuji silné a slabé stánky podniku a jeho příležitosti a hrozby.
Abstract:
In my thesis I deal with a small hairdressing and beauty salon Giaccomo, based in Prague. The theoretical part is devoted to the segmentation of the market, where I describe the various components of the marketing mix for services. In the practical part of the individual ingredients are applied to the selected firm with a proposal for the recommended changes. Finally, I analyze the strengths and weaknesses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses