Práce s marketingovým mixem pro rozvoj podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Nikola Vyskočilová
Bc. Nikola Vyskočilová
Bakalářská práce
Práce s marketingovým mixem pro rozvoj podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of the business enterprise in the market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám malým kadeřnickým a kosmetickým salonem Giaccomo, které sídlí v Praze. V teoretické části se věnuji segmentaci trhu, kde popisuji jednotlivé složky marketingového mixu u služeb. V praktické části jednotlivé složky aplikuji pro vybraný podnik s návrhem na doporučené změny. Závěrem analyzuji silné a slabé stánky podniku a jeho příležitosti a hrozby.Abstract:
In my thesis I deal with a small hairdressing and beauty salon Giaccomo, based in Prague. The theoretical part is devoted to the segmentation of the market, where I describe the various components of the marketing mix for services. In the practical part of the individual ingredients are applied to the selected firm with a proposal for the recommended changes. Finally, I analyze the strengths and weaknesses …víceKlíčová slova
Cena Distribuce Lidé ve službách Marketingový mix Materiální prostředí Procesy ve službách OT analýza Produkt Propagace Positioning Segmentace SW analýza Targeting Price Distribution People in the Service Marketing Mix Physical Enviroment Processes in the Service OT Analysis Product Propagation Posotioning Segmentation SW Analysis Targeting.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g14zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Lukáš Maryška -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Míra projektifikace ve zpracovatelském průmyslu a její vliv na inovační procesy ve firmách
Tomáš Štefan -
Ochrana životního prostředí ve vybraných procesech dle stavebního zákona
Pavel Půček -
Inovační procesy ve správě a výběru daní
Jana Hédlová -
Procesní mapa, detailní procesy a softwarová podpora procesů ve výrobní organizaci
David MARKVART -
Automatizace procesů ve firemním prostředí
Aleksa Stojanović -
Státní hrady a zámky ve službách lidu. Interiérové instalace a prezentace hradů a zámků ve středních Čechách v letech 1945 - 1989
Zdeněk ŠINÁGL