Cambridge Analytica, úniky dát a budúcnosť digitálneho marketingu – Michael Blaško
Michael Blaško
Bakalářská práce
Cambridge Analytica, úniky dát a budúcnosť digitálneho marketingu
Cambridge Analytica, úniky dat a budoucnost digitálního marketingu
Anotace:
Během mého vysokoškolského studia jsem se zaměřil na bezpečnost na sociálních sítích, potenciální rizika a jak se celkově bude vyvíjet marketingový trh. Můj zájem vzrostl po volbách v USA v roce 2016, kdy se na veřejnost dostaly informace o firmě Cambridge Analytica a ovlivňování kampaní prostřednictvím digitálních médií. Dozvěděli jsme se, jak se využívají naše profily na sociálních sítích k zisku …víceAbstract:
During my university studies I focused on security on social networks, potential risks and how the marketing market will develop overall. My interest grew after the US election in 2016 when information about Cambridge Analytica and the influence of campaigns via digital media reached the public. We came to know how our profiles on social networks are used for profit. Most of the problems came from …víceAbstract:
Počas môjho vysokoškolského štúdia som sa zameral na bezpečnosť na sociálnych sieťach, potenciálne riziká a ako sa bude celkovo vyvíjať marketingový trh. Môj záujem vzrástol po voľbách v USA v roku 2016, keď sa na verejnosť dostali informácie o firme Cambridge Analytica a ovplyvňovaní kampaní prostredníctvom digitálnych médií. Dozvedeli sme sa, ako sa využívajú naše …víceKlíčová slova
Cambridge Analytica Facebook Big data Úniky daat Targeting Cílená reklama Trump BrexitKeywords
Cambridge Analytica Facebook Big data Data breach Targeting Targeted advertising Trump BrexitKlíčová slova
Cambridge Analytica Facebook Big data Úniky dát Targeting Cielená reklama Trump Brexit
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Jan Syrinek -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Big Data v kontextu ochrany osobních údajů v Evropské unii
Rostislava Tománková -
Nástroje pro analýzu Big Data se zaměřením na malé a střední podniky
Filip Le -
Role médií v mezinárodních vztazích. Případová studie Brexit
Václav Kinský
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 4. 2022