Tvorba marketingového plánu pro vstup vybrané firmy na zahraniční trh – Martin Lukáš
Martin Lukáš
Diplomová práce
Tvorba marketingového plánu pro vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Foreign Market Entry Marketing Plan Development of a Chosen Company
Anotace:
Název diplomové práce zní „Tvorba marketingového plánu pro vstup vybrané firmy na zahraniční trh“. Cílem práce bylo pomocí marketingové analýzy zhodnotit činnost společnosti Diamant Spa, s.r.o a následně navrhnout marketingový plán pro uvažovaný vstup na slovenský trh. Práce je rozdělena do sedmi částí. Úvod práce zachycuje příčiny vzniku trendu wellness. Druhá kapitola charakterizuje firmu Diamant …víceAbstract:
The title of my thesis is “ Foreign Market Entry Marketing Plan Development of a Chosen Company”. The aim of this thesis was to evaluate the working of Diamant Spa, s.r.o company with the aid of marketing analysis and propose marketing plan for entering a Slovakian market. The thesis is divided into seven parts. The introduction of the thesis deals with the reasons of wellness origin. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Vladimír Vala
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUKÁŠ, Martin. \textit{Tvorba marketingového plánu pro vstup vybrané firmy na zahraniční trh}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/v6lxyx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury
Michal Muláček -
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
Richard Ramisch -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský