Marketingové řízení v pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti – Ing. Kateřina KRÁLOVÁ
Ing. Kateřina KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové řízení v pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti
Marketing management in brewery ZUBR, Inc. as one of the conditions of the competitiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením v Pivovaru ZUBR a. s. jako jed-nou z podmínek konkurenceschopnosti. V teoretické části je podrobně rozebráno marke-tingové řízení a konkurenceschopnost. Obsah praktické části tvoří představení pivovaru a jeho výrobního sortimentu, analýza konkurenceschopnosti, tj. analýza situace v odvětví, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních …víceAbstract:
This bachellor thesis deals with marketing management in brewery ZUBR, Inc. as one of the conditions of the competitiveness. The first part (theoretical) describes marketing ma-nagement and competitiveness. In the second part is mentioned introducing of the compa-ny itself, its producing sortiment, range of it. In this part are also used analysis of competitiveness, analysis of the common surroundings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingové řízení v pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/v6wgwr/.
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Kateřina. Marketingové řízení v pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková -
Konkurenceschopnost obchodního podniku
Jana Černochová -
Konkurenceschopnost a výkonnost podniku
Aneta Kalašová -
Konkurenceschopnost podniků v oblasti služeb
Barbora Netolická