Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity – Bc. Daniela Nekolová
Bc. Daniela Nekolová
Diplomová práce
Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity
Issues of Creativity in Small, Medium and Large Advertising Agencies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kreativity v malých, středních a velkých agenturách, přičemž přistupuje ke kreativitě jako k souboru dovedností umožňujících překonávat její bariéry. Na základě rešerše odborné literatury jsou zde popsány základní pojmy související s tématem práce a shrnuty přístupy jednotlivých autorů k bariérám kreativity. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zkoumány bariéry …víceAbstract:
This thesis is focused on creativity in small, medium, and large creative agencies, approaching creativity as a set of skills that enable it to overcome its barriers. Based on a literature search, it describes the basic concepts related to the topic of the thesis and summarizes the approaches of different authors to the barriers to creativity. The qualitative research explores the barriers to creativity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEKOLOVÁ, Daniela. \textit{Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/v745dt/.
Jak správně citovat práci
Nekolová, Daniela. Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podpory a využití kreativity zaměstnanců v organizaci
Filip Kuželka -
Analýza podpory a využití kreativity zaměstnanců v organizaci
Dita Klasnová -
Využití metod rozvoje kreativity v hodinách praktických činností na 2. stupni ZŠ
Iveta LUDMOVÁ -
Uplatnění kreativity ve službách
Lenka Vimpelová -
Způsoby podpory kreativity zaměstnanců v organizacích
Veronika Klasnová -
Vliv trávení volného času na úroveň kreativity studentů vybraných bakalářských oborů
Kateřina BAUEROVÁ -
Uplatnění kreativity ve službách
Natálie Vymětalová -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka