Následné metody ve slohové výchově – Bc. Jana HRUBÁ
Bc. Jana HRUBÁ
Master's thesis
Následné metody ve slohové výchově
Follow-up methods in style education
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje výukovým metodám ve slohové výchově. Cílem práce bylo vytvořit lexikon následných metod ne slohové výchově pro 2. stupeň základních škol. Teoretická část představuje vývoj slohu a slohové výchovy a samotný lexikon následných metod. Empirická část je tvořena akčním výzkumem, který byl zrealizován na základní škole. Výzkumný šetřením byly zjišťovány reakce žáků na metody zařazované …viacAbstract:
The thesis is dedicated to teaching techniques in essay education. The objective of this work was to create a lexicon of the subsequent methods not in keeping with the education for 2. the degree of primary schools. The theoretical part presents the development of style and stylistic education, and the lexicon the subsequent methods. The empirical part consists of action research, which was realized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 4. 2019
- Vedúci: Mgr. Vladimír Trpka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Jana. Následné metody ve slohové výchově. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / ČJ 1OSN14
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Adam Krejcar -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Analytický pohled na "dobrou" praxi a výuku komunikační a slohové výchovy
Pavlína WEISSEROVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová -
Distanční výuka v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Lucie Kovářová -
Integrovaná tematická výuka zahrnující český jazyk na 1. stupni ZŠ v Olomouckém kraji
Kristýna DROZDOVÁ -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku českého jazyka a literatury na ZŠ s využitím nativních a on-line technologií
Lukáš POMAZAL