Kooperativní učení ve čtenářském klubu na ZŠ - antiutopická/dystopická literatura – Bc. Lenka ŠEVČÍKOVÁ
Bc. Lenka ŠEVČÍKOVÁ
Diplomová práce
Kooperativní učení ve čtenářském klubu na ZŠ - antiutopická/dystopická literatura
Cooperative learning in a reading club at primary school- antiutopic literature
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast antiutopie a dystopie v literatuře, na vysvětlení a realizaci kooperativního učení a rozvoj čtenářských dovedností žáků. Cílem diplomové práce je objasnit základní informace týkající se tematiky antiutopické a dystopické literatury. Prostřednictvím interpretace dystopického díla Deklarace smrti: rok 2140 (2013)britské autorky Gemmy Malley, demonstrovat konkrétní …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on antiutopia and dystopia in literature, on explanation and realization of cooperative learning and on development of pupils' reading skills. The aim of this thesis is to explain basic information about antiutopian and dystopian literature, to demonstrate particular features of antiutopian and dystopian fiction through an interpretation of dystopian novel The Declaration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Lenka. Kooperativní učení ve čtenářském klubu na ZŠ - antiutopická/dystopická literatura. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměmím ve 2. ročníku ZŠ
Věra Bajová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě
Olga JURÁŇOVÁ -
Rozvoj čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol (ve vztahu k rozvoji čtenářských dovedností v mateřském jazyce)
Michaela PARÝZKOVÁ -
Čtenářské dovednosti a jejich rozvoj
Dáša Fišerová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Kooperativní učení a jeho aplikace v literární výchově
Věra Böhmová -
Kooperativní učení v podmínkách mateřské školy
Irena BARTÍKOVÁ -
Čtenářské kluby
Kristýna Němcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva