Bc. Gabriela Englerová

Bakalářská práce

Vývoj reklamy v českých zemích

Development of Czech Advertising
Abstract:
Bachelor thesis describes development of advertising in Czech Republic and in the world. Thesis analyzes advertising since 1870 until today. It includes historical, economical and cultural background of this development. The theoretical part deals with the advertising law, the Advertising Council and history at the theoretical level. The practical part confirms the theory based on practical demonstrations …více
Abstract:
Bakalárska práca sa venuje vývoju reklamy na území Českej republiky a vo svete. Práca analyzuje reklamu približne od roku 1870 až po súčasnosť. Venuje sa historickému, ekonomickému a kultúrnemu pozadiu tohto vývoja. V teoretickej časti sa práca venuje zákonom o reklame, Rade pre reklamu a histórii na teoretickej úrovni. V praktickej časti je teória potvrdzovaná na základe praktických ukážok. Záver …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce