Katarína Jevičová

Bakalářská práce

Komunikačné stratégie spoločnosti Subway

Komunikační strategie společnosti Subway
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor komunikační strategie firmy Subway. V první kapitole představí společnost, objasní její formu podnikání a proces, jakým postupně expandovala ve světě. Zároveň vymezuje její konkurenci z globálního i lokálního hlediska. V druhé kapitole analyzuje marketingový mix a od třetí kapitoly se zaměřuje na komunikaci firmy. Nejdříve objasňuje firemní komunikaci a pak podnikovou …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analysing the communication strategy of the company named Subway. The first chapter is introducing the company and explains the form of business and process of worldwide expansion. It also defines the competition from local and worldwide point of view. The second chapter is analysing the marketing mix and from the third part of the thesis it is focusing on the communication …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na rozbor komunikačnej stratégie firmy Subway. V prvej kapitole predstavuje spoločnosť, objasňuje jej formu podnikania a proces, akým postupne expandovala vo svete. Taktiež vymedzuje jej konkurenciu z globálneho aj lokálneho hľadiska. V druhej kapitole analyzuje marketingový mix a od tretej kapitoly sa zameriava na komunikáciu firmy. Najprv objasňuje firemnú komunikáciu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Bohumil Šafránek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15239