Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh – Bc. Magdalena Bartošová
Bc. Magdalena Bartošová
Diplomová práce
Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Marketing (Communication ) Strategy for the Introduction of a Wedding Agency on the Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým a komunikačním plánem k zavedení svatební agentury na trh. Marketingový plán bude vytvořen na základě analýz trhu (doplněným i o primární šetření) a ukázky komunikačního mixu, kterého svatební agentura využívá. Sou-částí plánu bude i představení SWOT analýzy a i analýzy konkurence na trhu na základě Porterovy anaýzy. Teoretická část diplomové práce se věnuje …víceAbstract:
The thesis deals with marketing and communication plan for the introduction of a wed-ding agency market. The marketing plan will be created on the basis of market analyzes (also supplemented primary survey) and examples of the communication mix, which uses a wedding agency. Sou-part plan will show SWOT analysis, even the analysis of compe-tition in the market based on Porter analysis The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŠOVÁ, Magdalena. \textit{Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/v8acgj/.
Jak správně citovat práci
Bartošová, Magdalena. Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Názory začínajících a zkušených učitelů na využití didaktických prostředků ve výuce RJ na ZŠ
Valeria Všelichová -
Budování značky Buginy Lanáček
Martin Šeda -
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Alexandra Ďurajková -
Aktivizace seniorů v terminální fázi života
Kristýna Krůpová -
Management péče o pacienty se stomií
Marie HOLUBOVÁ -
Návrh projektu marketingové komunikace nově vzniklé svatební agentury
Nikola Kakáčová -
Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu
Nikola Kakáčová -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová