Jana Kucírková
Master's thesis
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Abstract:
Diplomová práce se zabývá značkou jako nehmotným aktivem firmy, je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje členění nehmotnému majetku a používání ochranné známky. Dále jsou zde uvedeny teoretické aspekty brand managementu a možné metody ocenění značky jako nehmotného aktiva firmy. Praktická část diplomové práce představuje vybranou společnost, kde byl proveden výzkum značky a analýza vnitřního …moreAbstract:
The thesis deals with a trademark as an intangible property of the company and it is divided into two parts. The theoretical part attends to an intangible property classification and a usage of a trademark. Further there are presented theoretical aspects of brand management and possible methods of trademark evaluation as an intangible property of the company. The practical part introduces the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26611
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Marie Hesková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová -
Vybrané aspekty reformy známkového práva v rámci EU a jejich promítnutí do zákona o ochranných známkách
Guziur Guziur -
Leveraging Intellectual Property Search Systems: A study on Trademark Portfolio Management for Portuguese and French Wineries
Mafalda Cristina Correia Moreira -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá