Jana Kucírková

Diplomová práce

Značka jako nehmotné aktivum firmy

Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá značkou jako nehmotným aktivem firmy, je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje členění nehmotnému majetku a používání ochranné známky. Dále jsou zde uvedeny teoretické aspekty brand managementu a možné metody ocenění značky jako nehmotného aktiva firmy. Praktická část diplomové práce představuje vybranou společnost, kde byl proveden výzkum značky a analýza vnitřního …více
Abstract:
The thesis deals with a trademark as an intangible property of the company and it is divided into two parts. The theoretical part attends to an intangible property classification and a usage of a trademark. Further there are presented theoretical aspects of brand management and possible methods of trademark evaluation as an intangible property of the company. The practical part introduces the selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26611