Značka jako nehmotné aktivum firmy – Jana Kucírková
Jana Kucírková
Diplomová práce
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá značkou jako nehmotným aktivem firmy, je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje členění nehmotnému majetku a používání ochranné známky. Dále jsou zde uvedeny teoretické aspekty brand managementu a možné metody ocenění značky jako nehmotného aktiva firmy. Praktická část diplomové práce představuje vybranou společnost, kde byl proveden výzkum značky a analýza vnitřního …víceAbstract:
The thesis deals with a trademark as an intangible property of the company and it is divided into two parts. The theoretical part attends to an intangible property classification and a usage of a trademark. Further there are presented theoretical aspects of brand management and possible methods of trademark evaluation as an intangible property of the company. The practical part introduces the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová -
Vybrané aspekty reformy známkového práva v rámci EU a jejich promítnutí do zákona o ochranných známkách
Guziur Guziur -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
Jessica Vojta -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva